week 4 - Reisverslag uit Storfors, Zweden van natasja spaans - WaarBenJij.nu week 4 - Reisverslag uit Storfors, Zweden van natasja spaans - WaarBenJij.nu

week 4

Blijf op de hoogte en volg natasja

28 Mei 2018 | Zweden, Storfors

mijn vierde week is nu voorbij en zoals ik al eerder zei de tijd vliegt hier voorbij. Het weer is nog steeds heel warm en er is al minstens twee weken geen regen gevallen. Afgelopen week zei een klant zelfs dat het de warmste zomer sinds 1980 was. Ik krijg ook veel positieve reacties van de klanten dat ik hier stage loop en geïntreseerd ben in de dingen van het land en meer weer leren. Verder heb ik mee geholpen met dingen kijken om te bestellen voor school afsluiting en studenten voor de komende week. Dat is de manier hoe ze hier in Zweden vieren dat je geslaagd ben en dat word heel uitgebreid gedaan, je krijgt allemaal boeketjes en soort van knuffels om je nek heen en sommige lopen dan met een hele bos de hele dag lang en je moet een pet kopen die lijkt op een schippers pet met je naam, opleiding en verder mag je nog beslissen wat je erbij op wil. Ook leer ik iedere week weer een dingetje over hoe alles hier werkt en gaat, zo zijn kinderen bijvoorbeeld beschermd door de overheid je zou een kind niet aan mogen raken als docent om bijvoorbeeld te zeggen let is op of gedraag je is. ik heb de afgelopen week een rouwstuk druppelvorm gemaakt en de winkel etalage gedaan met studenten en Zweedse Moederdag wat het gister was. ook zijn we gister gezellig naar Örebro geweest om te winkelen en nog een ander stuk omgeving te zien.

groetjes uit Zweden
Natasja Spaans

  • 28 Mei 2018 - 13:50

    Andrew Aue:

    Opnieuw heel leuk om te lezen, Natasja, deel het ook met Anja en karin;)

  • 28 Mei 2018 - 14:58

    Anja:

    Hoi Natasja,

    Ik ga je reisverhalen lezen :)
    Je site net binnen gekregen via Andrew, kun je mij aan de mailinglijst koppelen?
    Groet Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Storfors

natasja

ik ben een student van 17 jaar en ik ga voor 9 weken op buitenlandstage naar Zweden voor de opleiding bloem en design

Actief sinds 27 April 2018
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 5324

Voorgaande reizen:

28 April 2018 - 30 Juni 2018

Mijn eerste buitenlandstage

Landen bezocht: