week 7 - Reisverslag uit Storfors, Zweden van natasja spaans - WaarBenJij.nu week 7 - Reisverslag uit Storfors, Zweden van natasja spaans - WaarBenJij.nu

week 7

Blijf op de hoogte en volg natasja

19 Juni 2018 | Zweden, Storfors

Nog maar twee weekjes te gaan hier in Zweden. Ik heb het erg naar mijn zin gehad met alles kansen die ik hier heb gekregen.
Afgelopen week kwam er ook een tante van Margreet mee uit Nederland, Anita. Het bleek na een gezellig gesprek ook dat Arnold vroeger stage heeft gelopen bij Anita in haar bloemenwinkel. Ze heeft een weekje mee geholpen in de winkel en dit was ook voor haar een rust week van haar leven in Nederland. Ik werd van te voren al gewaarschuwd dat ik blij zou zijn als ze weer weg is met oog op de rust maar begreep dat later pas toen ze er een paar dagen al was, ze kon inderdaad veel praten van de ochtend tot de avond laat haha.
Het was afgelopen week ook in Lundsberg Skola studenten en arnold ging daar met de bus staan om bloemen te verkopen en ik heb een tafel stuk voor deze school gemaakt. Lundsberg Skola is een school van het hoogste, de meest rijke mensen gaan daar naar school en alle hoog opgeleiden mensen studeren daar en studenten word daar ook belachelijk gevierd. er waren 47 studenten en daar werden 1500 flessen champagne voor open getrokken en ze kwamen al juichend aan in vrachtwagen. Kinderen die in Storfors zelf wonen mogen gratis naar Lundsberg toe en anders kost het per kwartaal 10.000 euro.
Verder hebben we met z'n alle nog met de auto door het bos gereden om van de natuur nog wat mee te krijgen en de omgeving te ontdekken. ik begreep toen wat ze zeiden over kleine mugjes in de avond als je buiten wil zitten. ze vliegen overal en het zijn miljoenen van die beestjes. Ik was ook verbaast tijdens een wandeling toen ik ineens over een slang heen liep van meer als een meter lang die dus blijkbaar ook daar rond kruipen. Margreet had mij niks verteld omdat ze dacht dat ik bang zal zijn voor slangen maar dat valt gelukkig mee.

veel groetjes uit Zweden
Natasja Spaans

  • 20 Juni 2018 - 05:59

    Andrew Aue:

    Ik geniet van je verhalen (slangenmens) Natasja!

  • 20 Juni 2018 - 10:29

    Anja:

    Ha Natasja,

    Wat leuk om je verhalen te lezen! Top! Wat gaat de tijd toch allemaal snel he!
    Groetjes ANja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Storfors

natasja

ik ben een student van 17 jaar en ik ga voor 9 weken op buitenlandstage naar Zweden voor de opleiding bloem en design

Actief sinds 27 April 2018
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 5293

Voorgaande reizen:

28 April 2018 - 30 Juni 2018

Mijn eerste buitenlandstage

Landen bezocht: