week 2 - Reisverslag uit Storfors, Zweden van natasja spaans - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Storfors, Zweden van natasja spaans - WaarBenJij.nu

week 2

Blijf op de hoogte en volg natasja

13 Mei 2018 | Zweden, Storfors

mijn tweede week is nu voorbij.
het is hier in Zweden warmer dan verwacht omdat het klimaat hier anders is brand de zon al snel door.
Ik begin nu mijn eigen gevoel in de winkel te krijgen en weet wat ik kan doen in het bedrijf, ook heb ik een rouwstuk gemaakt voor bij de begravenis en ben mee geweest met het bezorgen van dat stuk en ook vele andere dingen. Mijn stage begeleider gaat nu ieder weekend naar Nederland en komt terug met een hele lading aan producten voor de winkel die ik dan samen met Margreet binnen een plekje geef en Arnold doet de buiten presentatie. Samen met margreet bezoek ik heel veel cultuur en landschappen om zo meer over Zweden te weten te komen. Ook ben ik deze week nog naar Karlstad geweest om daar rond te struinen en wat van de geschiedenis van die stad op te doen.


Verder heb ik het heel erg naar mijn zin en verloopt alles heel soepel. De band die ik met de mensen van het bedrijf al heb gebonden is heel fijn en vrienden van Margreet en Arnold denken ook heel goed mee over wat ik allemaal zou kunnen bezoeken in Zweden.

groetjes uit het warme Zweden
Natasja Spaans

  • 14 Mei 2018 - 04:12

    Aaue:

    Snel aangepast;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Storfors

natasja

ik ben een student van 17 jaar en ik ga voor 9 weken op buitenlandstage naar Zweden voor de opleiding bloem en design

Actief sinds 27 April 2018
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 5298

Voorgaande reizen:

28 April 2018 - 30 Juni 2018

Mijn eerste buitenlandstage

Landen bezocht: