week 3 - Reisverslag uit Storfors, Zweden van natasja spaans - WaarBenJij.nu week 3 - Reisverslag uit Storfors, Zweden van natasja spaans - WaarBenJij.nu

week 3

Blijf op de hoogte en volg natasja

20 Mei 2018 | Zweden, Storfors

Ik ben hier nu drie weken en de tijd vliegt echt voorbij. Ik heb eigenlijk absoluut geen last van heimwee of dat ik maar dan ook iets van Nederlands mis.
Ik leer hier heel veel dingen en mag eigenlijk alles doen. In de afgelopen week heb ik geprobeerd een paar klanten te helpen in het Engels als ze dat spraken en begreep toen ook wat Margreet zei met de besluiteloosheid van Zweden. Ze weten eigenlijk niet wat ze willen en zo kun je maar doorgaan. Ik heb ook een bestelling moeten maken voor een huldeging van Zweedse tafeltennis kampioenen die dezelfde dag nog gehuldigd werden. Ik ben afgelopen week ook met hun zoon mee geweest rondrijden door heel Storfors een hij heeft me heel veel dingen over de jongen en omgeving verteld hoe dat hier anders gaat als in Nederland. Het is hier heel normaal om bijvoorbeeld auto's te kopen en verkopen en met zo hard mogelijke muziek erbij, dat zijn dingen die in Nederland onmogelijk lijken en waarschijnlijk ook echt zijn. Verder probeer ik hier en daar een klein beetje Zweeds te leren ook vind de lokale bevolking het geweldig als je veel over het land en hun gewoontes wil leren en dan natuurlijk de taal erbij.

Veel groetjes uit het toch nog warme Zweden
Natasja Spaans

  • 20 Mei 2018 - 11:04

    Andrew Aue:

    De tijd vliegt inderdaad heel snel voorbij, Natasja, maar wat een verrijking dat je ervaring in het buitenland op doet;) en wat fijn om je verhalen te kunnen volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Storfors

natasja

ik ben een student van 17 jaar en ik ga voor 9 weken op buitenlandstage naar Zweden voor de opleiding bloem en design

Actief sinds 27 April 2018
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 5292

Voorgaande reizen:

28 April 2018 - 30 Juni 2018

Mijn eerste buitenlandstage

Landen bezocht: